reklama

Valentín- sviatok zamilovaných ( sviatok peňazí)

Od tohto ročného Valentína ubehol týždeň a ja som až teraz pochopil o čom vlastne Valentín je. Už pár dní mam chrípku, ciže nechodím do školy. V škole som nebol ani na Valentína. Práve vtedy začala moja choroba. Zobudil som sa o 6:00 na to, že sa celý trasiem a je mi zle. Zmeral som si teplotu a ručička teplomera sa zastavila na 39,3 °C. Bolo mi hrozne a tak som si ľahol a zapol telku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

 

V televízore dávali akurát správy o Valentíne. Ľudia z TV robili prieskum a pýtali sa opýtaných, čo si myslia o Valentíne. Väčšina odpovedala, že je to pre nich najkrajší sviatok v roku a že už vedia, čo kúpia svojej láske. Keď sa spýtali, že čo jej kúpia tak väčšina opýtaných vymenovala drahé a zbytočné veci. Z toho mi vysvitlo, že Valentín nie je vlastne o láske ale o tom, kto kúpi drahší darček.

Ja nie som lakomí, ale niekedy je oveľa krajšie kúpiť niečo zo srdca a nebrať ohľad na to, či to stojí 100 Sk alebo 5000 Sk. Verte tomu, že niekedy sú aj lacné veci viac ocenené ako drahšie:)

Milan Kopča

Milan Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan a mám 15 rokov. Mám rád dobré jedlo, šport (hokej, futbal, tenis) a rád lovím ryby. Zoznam autorových rubrík:  Moja rodinaO mneČo vidím a počujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu