reklama

Podľa mobilu môžeme zistiť, aký človek je

Ľudia majú na mobilných telefónoch rôzne pozadia a zvonenia, podľa ktorých sa dá zistiť o aký typ človeka ide. Väčšinou každý človek má obrázok a zvonenie také,  ktoré ho najlepšie vystihuje a charakterizuje. Výnimkou nie je ani moja rodina.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (82)

Môj brat, ktorý je zároveň aj mojím najlepším kamarátom, má v pozadí červeného pitbula a ako zvonenie má pieseň od R.E.M. Losing my Religion. Pitbul vystihuje jeho výbušnúa niekedy aj mierne nervácku povahu, pieseň je podľa mňa dosť smutná a taký je niekedy aj on. Občas má depresie, v ktorých sa mu vždy snažím pomôcť. 

Moja milovaná mamička má v pozadí moju fotku, ktorú si sama odfotila na svoj nový mobil. Ja si myslím že preto, lebo ma veľmi ľúbi. Ako vyzváňací tón má dynamickú pieseň od Arasha, ktorá vystihuje jej naozaj veľmi dynamickú povahu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja sestra je teraz veľmi zaľúbená a preto má na prednej strane mobilu svojho frajera. Mimochodom, je to dobrý chalan. Ako vyzváňací tón má podobne ako moja mama veľmi dynamickú pieseň, asi preto lebo sa vrhla po mame. 

Môj otec a rybársky vzor má rád staršie typy vecí, a preto má trošku staršiu Nokiu, na ktorej nemá farebný displej. Je to preto, lebo on nerád mení svoje staré veci za nové. Toto je dôkaz že podľa pozadia a zvonenia na mobile môžeme zistiť o aký charakter človeka ide.  

P.S. Ja mám na mojom Sony Ericssone v pozadí hokejistu.

Milan Kopča

Milan Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan a mám 15 rokov. Mám rád dobré jedlo, šport (hokej, futbal, tenis) a rád lovím ryby. Zoznam autorových rubrík:  Moja rodinaO mneČo vidím a počujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu