reklama

Na svete sú oveľa horšie veci ako zlá známka zo slovenčiny

Keď dostanem v škole zlú známku, som veľmi nahnevaný, nervózny, smutný a sklamaný. Ale veď to je normálne. To prežíva asi každý školák, keď dostane zlú známku. Ešte donedávna som si myslel, že zlá známka patrí k tým najhorším veciam, ktoré ma môžu v živote postretnúť. Mýlil som sa. Svoj názor som zmenil v sobotu poobede.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

V sobotu som nemal čo robiť, nudil som sa. Rozhodol som sa, že si zapnem telku. Keď som ju zapol, práve hrali reprízu prvej časti tanečnej show Bailando. Priamy prenos nepozerám, lebo v nedeľu v tom istom čase hrajú Prison Brake. Na rade bol tanečný pár Zlatica Puškárová a Rasťo Horváth. Vypočul som si Rasťov príbeh. Od svojich piatich rokov bol v detskom domove, nepozná svoju matku ani súrodencov, ale je toho omnoho viac. A najviac som bol dojatý z toho, že on sám má zlý život a ide tancovať pre niekoho iného. Pre svojich troch kamarátov, ktorí sú na tom takisto ako on. Je to smutný príbeh.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy som sa zamyslel. Ja sa trápim, keď dostanem trojku zo slovenčiny, a po svete chodia ľudia, ktorí nemajú domov, nepoznajú rodičov, no i napriek tomu sú šťastní.  

Kebyže majú takýto ľudia aspoň polovicu z toho, čo mám ja.

Milan Kopča

Milan Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan a mám 15 rokov. Mám rád dobré jedlo, šport (hokej, futbal, tenis) a rád lovím ryby. Zoznam autorových rubrík:  Moja rodinaO mneČo vidím a počujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu