reklama

Pohreb Michaela Jacksona na vstupenky

Pár dní dozadu otriasla celým svetom informácia, že „kráľ popu“ Michael Jackson je mŕtvy. Priznám sa, že z jeho náhlej smrti som zostal zaskočený aj ja, keďže niektoré jeho skladby sa mi naozaj veľmi páčili. No musím povedať, že to, čo som videl a počul vo včerajších televíznych novinách ma zaskočilo a nemilo prekvapilo omnoho viac, ako jeho samotná smrť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

Po spevákovej smrti sa očakávalo a v podstate bolo jasné, že o miesto na jeho pohrebe bude veľký záujem a že naň príde veľké množstvo jeho fanúšikov. No to, že jeho pohreb sa bude predávať na vstupenky za ktoré budú ľudia platiť veľké peniaze, zrejme neočakával nikto. Teda aspoň ja som z toho zostal veľmi nemilo zaskočený.

To, že sa za smrť človeka platia peniaze stále nie je všetko. Hala, v ktorej sa má Jacksonov pohreb odohrávať je primalá na počet osôb, ktorí si objednali vstupenku a tak organizátori začali losovať ľudí, ktorým bude vstupenka zaslaná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čiže pohreb, ktorý má byť smútočný obrad, posledná rozlúčka s človekom, ktorého sme si vážili sa razom stáva atrakciou za ktorú sa platia nemalé peniaze. Je až neuveriteľné na čom sa v dnešnej dobe zarába- na smrti človeka.

Viete si predstaviť, že by vám zomrel niekto blízky a vy by ste na jeho poslednú rozlúčku pustili len tých, čo si od vás za peniaze kúpia vstupenku? Ja veru nie. A už si to ďalej ani predstavovať nechcem.

Milan Kopča

Milan Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan a mám 15 rokov. Mám rád dobré jedlo, šport (hokej, futbal, tenis) a rád lovím ryby. Zoznam autorových rubrík:  Moja rodinaO mneČo vidím a počujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu