reklama

Jupííí, mám trinásť rokov

Presne pred týždňom, v utorok 8. mája, som oslavoval moje trináste narodeniny. Zišli sme sa celá rodina. A ja som zasa o rok starší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Mama urobila moju obľúbenú ovocnú tortu, ktorú som si u nej objednal. Všetci sme si na nej dobre pochutili. Veď mama robí len samé dobroty. Dostal som aj veľmi veľa pekných darčekov - sladkosti, hokejový časopis, oblečenie, aj nejaké peniaze. Za ne si kúpim ďalšie číslo toho hokejového časopisu. 

Rozdiel medzi dvanástimi a trinástimi rokmi je možno nepodstatný, ale keď sa nad ním zamyslíte, tak tam predsa len nejaký je. Napríklad: v aute na prednom sedadle sa môže sedieť od dvanástich rokov, ale keď už mám trinásť, viem, že nepatrím medzi tých najmladších.To, čo teraz poviem, je síce hlúposť, ale ja cítim, že to tak je. V podvedomí cítim, že už mám trinásť a nie dvanásť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som síce rád, že mám trinásť rokov, ale som zvedavý, či budem takto rád, aj keď budem mať šesťdesiat. 

Život plynie ako voda a ja už som opäť o rok starší.

Milan Kopča

Milan Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan a mám 15 rokov. Mám rád dobré jedlo, šport (hokej, futbal, tenis) a rád lovím ryby. Zoznam autorových rubrík:  Moja rodinaO mneČo vidím a počujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu