reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Kopča

Milan Kopča

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Milan a mám 15 rokov. Mám rád dobré jedlo, šport (hokej, futbal, tenis) a rád lovím ryby. Zoznam autorových rubrík:  Moja rodinaO mneČo vidím a počujemSúkromnéNezaradené

reklama

Moja rodina

Nie len ja mám talizman, ktorý má svoje meno

Milan Kopča

Nie len ja mám talizman, ktorý má svoje meno

Asi pred mesiacom som bol doma iba ja so sestrou. Nemal som, čo robiť, nudil som sa. A tak som sa vybral za sestrou, že sa jej spýtam, či si so mnou nezahrá nejakú spoločenskú hru.

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 647x
  • 27
Prečo som rád, keď brat nemá frajerku

Milan Kopča

Prečo som rád, keď brat nemá frajerku

Prečo som rád, keď brat nemá frajerku? Preto, lebo je to pre mňa oveľa výhodnejšie, ako keď frajerku má.

  • 27. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 235x
  • 38
Môj vankúš má aj meno

Milan Kopča

Môj vankúš má aj meno

Môj vankúš, ktorý mám od narodenia, má svoje vlastné meno. Doma máme fotky, ktoré boli nafotené hneď po mojom narodení a príchode z nemocnice. Už vtedy som s ním zaspával a zaspávam s ním dodnes.

  • 9. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 411x
  • 45
Môj brat je zároveň aj mojim najlepším kamarátom

Milan Kopča

Môj brat je zároveň aj mojim najlepším kamarátom

Môj brat je pre mňa veľmi dôležitý z dvoch dôvodov. Je mojim bratom a zároveň aj najlepším kamarátom. Mám ho rád z celého môjho srdca. Keď ho o niečo poprosím, vždy sa mi snaží vyhovieť.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 616x
  • 34
Podľa mobilu môžeme zistiť, aký človek je

Milan Kopča

Podľa mobilu môžeme zistiť, aký človek je

Ľudia majú na mobilných telefónoch rôzne pozadia a zvonenia, podľa ktorých sa dá zistiť o aký typ človeka ide. Väčšinou každý človek má obrázok a zvonenie také,  ktoré ho najlepšie vystihuje a charakterizuje. Výnimkou nie je ani moja rodina.

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 036x
  • 82
reklama
SkryťZatvoriť reklamu